Aarhus, 28/06/2026 - 15:52
Efterlyst kvinde efter bytur er fundet i god behold
En 22-årig kvinde blev efterlyst efter en bytur i Aarhus, men kort tid efter efterlysningen er hun fundet.
Af: /ritzau/
Politiet efterlyste lørdag en 22-årig kvinde, der ikke var set efter en bytur i Aarhus natten til søndag, men efter kort tid er hun fundet igen.
Det oplyser Østjyllands Politi på meddelelsestjenesten Politi Update klokken 15.36.
Hun er fundet i god behold, lyder det.
Politiet skrev om efterlysningen klokken 14.19. Her lød det, at hun sidst var set i Klostergade omkring klokken 05.00 søndag morgen.
/ritzau/




