Annonce:
Sådan får din virksomhed godt styr på tidsregistrering
På arbejdspladsen er der mange udfordringer og opgaver som skal klares i løbet af dagen. Med alle disse opgaver kan vi hurtigt glemme alt muligt andet, da vores fokus er rettet imod noget bestemt. Timer, kørsel, regnskab og rejseudgifter er en vigtig del af arbejdet, men har du styr på det?
Med Eazyproject er det slut med forglemmelser
Det er ikke usædvanligt at mange danskere ikke altid har helt styr på, hvis de arbejder ekstra timer eller hvor langt de kører for hver enkelt opgave. Det lyder måske ikke af noget særligt, men i den lange ende så er det enormt vigtigt at det er noget der er styr på. Arbejdsgiveren har måske så mange opgaver at der ikke er styr på det, og chefen har samtlige arbejdsgivere at holde styr på, så hvem holder egentlig regnskab med alt dette i sidste ende? Som virksomhed kan det næsten virke umuligt selv at skulle holde styr på alle arbejdsgiverens timer og kørsel, og det er også sandt, det ER noget nær umuligt, hvis ikke der er nogen hjælp at hente. Men det er der heldigvis. Eazyproject er en måde hvorpå der kan blive holdt styr på tingene på. Her er det hele et online system, der blandt andet leverer tidsregistrering.
Hold styr på alle essentielle oplysninger via en app
For en virksomhed så er Eazyproject en helt optimal måde at holde styr på alle timerne på, både for chefen men også for alle medarbejderne, da det hele kører indunder et online system. Systemet har brugervenlige skærmbilleder, som gør det nemt for den bestemte kollega at skrive sine timer ind. Udover de allerede nævnte fordele ved dette system, så kan du benytte dette system over en app. Mange af os danskere har den dag i dag altid en mobil i lommen eller blot i nærheden, og det er derfor en helt optimal løsning, at dette system kører over en app, så hver enkelt medarbejder selv kan gå ind og notere ned, hvor længe de arbejder. Hele systemet er opsat på en måde som er nem at finde rundt i, så er der ikke ender med at være nogen forvirring for nogen. Du har således også mulighed for at notere ferie og fravær enkelt, og uden yderligere problemer. Dette system er fantastisk ikke kun for chefen men også for medarbejderne, da det er simpelt og smart at tage i brug. Din virksomhed kan i den grad få gavn af dette system, og så er det slut med at prøve at huske en masse, eftersom Eazyproject klarer det for dig.